سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهادت

http://www.smstak.com/wp-content/uploads/2011/04/smstak.com-sms.jpg

شهادت گل یاس در کویر نا سپاس بر عاشقان با احساس تسلیت



نظر

نوشته شده توسط در پنج شنبه 91/1/31 ساعت 10:16 صبح. - لینک ثابت


عاقبت دوستی


* عاقبت روابط نامشروع در کلام رسول خدا (ص)

اسلام برای سالم سازی جامعه و تعالی و رشد انسان ها ، توجه و اهتمام ویژه ای به موضوع محرم و نامحرم نشان داده است. رسول اکرم طبق ایات قرآن و بر اساس فطرت انسانی، آن را طرح ریزی کرده و بر زنان مسلمان ضروری دانست که در برابر مردان بیگانه خود را بپوشانند. حریم امن برای هر بانوی خداشناس و حقیقت طلب می تواند او را در رسیدن به اهداف والای انسانی و کمال مطلوب به نحو شایسته ای یاری کند .

متأسفانه کم نیست منظره هایی که امروزه در کوچه و خیابان و پارک های شهر شاهد هستیم که دختران و پسران جوان بدون توجه به مسائل دینی واجتماعی بدون هیچ حریم و محدوده و مرزی در کنار هم قرار گرفته و خود را مقید به هیچ اصولی نمی کنند .



* مکانی که حضور شیطان حتمی است !

حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم فرمود: از خلوت کردن با زنان بپرهیزید، قسم به آن خدایی که جانم در دست اوست مردی با زنی خلوت نمی کند. مگر اینکه شیطان (برای وسوسه و به گناه انداختن آن دو) وارد می شود. اگر خوکی آلوده به کثافت و لجن باشد و به انسان برخورد کند بهتر است از آنکه شانه زن بیگانه ای با مرد نامحرم برخورد کند .

پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) فرمود :شیطان به حضرت موسی (ع) گفت: ای موسی! با زنی که به تو محرم و یا حلال نیست خلوت مکن (تنها مباش) ، به خاطر آنکه هیچ مردی با زن نامحرمی خلوت نمی کند، مگر این که من همراه آن دو هستم. (و خودم شخصا آن دو را برای گناه و رابطه نامشروع تحریک و وسوسه می کنم.)

ماخذ: کتاب بهشت جوانان



نظر

نوشته شده توسط در پنج شنبه 91/1/31 ساعت 9:40 صبح. - لینک ثابت


شقایق

 

آری همینان بود  آمدند تا هرچند کوتاه برای مدتی شادی و لذت حقیقی را به رخ ما بکشند و بروند. آمدند و آن‌قدر که دنیاداران زندگی را جدی گرفته بوند، اینان مرگ را به سخره گرفتند... 



نظر

نوشته شده توسط در پنج شنبه 91/1/24 ساعت 11:24 صبح. - لینک ثابت


خوشی زود گذر

 

ای زنان مسلمان ! ارزش شما بالاتر از قرار گرفتن در معرض دیدگان مردان نا محرم است ، چرا خود را سبک می کنید ؟ به هوش باشید و گوهر وجود خویش را برای هر کسی نمایان نکنید و ارزان نفروشید .

ای زنان ! ارزش شما بالا تر از ان است که خود را در مقابل چشم های پلید مردان نا محرم و هوسرانان پست قرار دهید و دوستی و محبت خود را فدای محبت و دوستی نا محرمان بوالهوس و عیاش کنید .

سعادت آخرت خود را با خوشی های زود گذر و نا مشروع دنیا عوض نکنید . در اینجا به جاست فرازهایی از فرمایشات امام حسین (ع) نقل می شود که فرمودند :

ای بندگان خدا ! پرهیزگار باشید و از دنیا حذر کنید ؛ زیرا اگر دنیا برای کسی جاوید می ماند و یا کسی در دنیا باقی و ماندنی بود ، پیامبران خدا بیش از همه شایسته و سزاوار بودند ...

غیر از آن است که خداوند دنیا را سرای امتحان و اهل ان را برای فنا و کوچ آفریده است ؟ تازه های دنیا فرسوده می شود و نعمت های آن رو به نابودی می نهد و شادی های دنیا به غم و اندوه تبدیل می گردد ؛ زیرا دنیا گذرا و کوچگاه است . پس توشه برگیرید ، که تقوا بهترین توشه است . پرهیزگار باشید تا رستگار شوید .

 

ای دختر جوان!

روزی شادابی و طراوت جوانی با تو وداع می کند و تو هستی و خدایت و تنها راه جبران  کمبود ها و عقده های عاطفی ، روحی و روانی و اجتماعی و کسب عزت ، عظمت و شخصیت انسانی در گرو تقوا ، ایمان ، انجام اعمال و کارهای شایسته و مخالفت با هواهای نفسانی امکان پذیر است

 


نظر

نوشته شده توسط در دوشنبه 91/1/14 ساعت 12:12 عصر. - لینک ثابت


بدون شرح

چی براتون بنویسم عکسش رو بدون شرح براتون میزارم

 



نظر

نوشته شده توسط در دوشنبه 91/1/14 ساعت 11:32 صبح. - لینک ثابت


برگشتم اما چه بر گشتنی

سلام دوستان وهمسنگران عزیز حالتون خوبه؟ما نیستیم خوش میگذره؟من

دیشب برگشتم اما وقت نکردم بیام سراغتون شرمنده ام 

بچهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامن چیکار کنم که دیگه تا سال دیگه  نمیتونم برم

جنوب ؟؟؟ خیلی دلم گرفته ای کاش من اونجا ها زندگی میکردم .اما یه دلخوشی

دارم اینه که شهدای گمنام تو شهرمون هستن میخوام دیگه از این به بعد هر

هفته اگه خدا بخواد برم پیششون

  

 

 



نظر

نوشته شده توسط در دوشنبه 91/1/14 ساعت 11:26 صبح. - لینک ثابت